Jeep Renegade Forum banner

Bullbars iemand?

40K views 39 replies 23 participants last post by  Renegadegirl75  
#1 ·
Ik ben op zoek naar een bull bar voor de voorkant van mijn 2016 75a.

Ik heb alle voor de hand liggende gezien, Daystar, madness, renegade ready offroad, Mitsosunda.

Onlangs zie ik ook black horse... heeft iemand deze gebruikt? De prijs is ongeveer $200.

Nog anderen daar of aanbevelingen?

#13 ·
Kunt u ons de installatie-instructies verstrekken? Zoals ik al eerder zei, heb ik het Black Horse-model gekocht en de instructies zijn helemaal niet duidelijk en ik kan geen instructies/foto's van de installatie vinden.
Foto's van de onderkant van uw voorbumper worden zeer gewaardeerd.
Bedankt :)

2016 DOJ
ditzelfde model dat u heeft.

#37 ·
Zou u ons de installatie-instructies willen geven? Zoals ik al zei, ik heb het Black Horse-model gekocht en de instructies zijn helemaal niet duidelijk en ik kan ze niet vinden
Ik heb het gisteren eindelijk op een parkeerplaats geĂŻnstalleerd. Het kostte me ongeveer 2 uur om het te installeren.
Een extra paar handen zou beter zijn geweest. maar ik heb het gedaan zonder de auto op te tillen.
Eenvoudige installatie, vraag gewoon iemand om je te helpen.
heeft u de spatlap verwijderd?
dank u :)

2016 DOJ
ditzelfde model dat u heeft.

#20 ·
Ik heb het gisteren eindelijk op een parkeerplaats geĂŻnstalleerd. Het kostte me ongeveer 2 uur om te installeren.
Een extra paar handen zou beter zijn geweest, maar ik heb het gedaan zonder de auto op te tillen.

Attachments

#40 ·
Ik heb het gisteren eindelijk op een parkeerplaats geĂŻnstalleerd. Het kostte me ongeveer 2 uur om te installeren.
Een extra paar handen zou beter zijn geweest, maar ik heb het gedaan zonder de auto op te tillen.
Hoi, welk merk is deze bullbar? Ik ben er een aan het onderzoeken voor mijn 2016 limited

#21 ·
Gisteren de mijne ontvangen, wacht (ongeduldig) om te installeren als ik volgende week thuiskom. Ik heb de grotere zwarte paardenversie met de bodemplaat. Heb er ook lichten voor gekregen en ben van plan mijn grille zwart te maken, zou er best goed uit moeten zien als het klaar is, gebaseerd op hoe deze rennys eruitzien. Het wordt de eerste van hopelijk minstens een handvol mods aan mijn Renegade.

#25 · (Edited)
Ik heb een Latitude uit 2017 en ik wilde er wat bullbars aan toevoegen, maar ik zie alleen maar bullbars voor de TH-modellen. Iemand een idee of ik ze ĂĽberhaupt op mijn model kan plaatsen?
Dit is de bullbar voor de basis Latitude. Onder de foto van de bullbar staat dat dit model NIET geschikt is voor de Trailhawk. Ze hebben ook andere modellen voor de Dawn of Justice-editie en de Sport-edities.Modelnummer: KJ50011BKhttp://daystarweb.com/productdetail.php?productID=1499

#26 ·
Ik heb eindelijk een bullbar op de Rene geĂŻnstalleerd. De Rugged Ridge 2,5" zwarte bullbar. Het was een zeer eenvoudige installatie. Omdat ik in de kern van een grote stad als Toronto woon, waar je op straat moet parkeren, hebben mensen de neiging om bumperkleven te spelen bij het fileparkeren. Hopelijk helpt dit een beetje.

Attachments

#29 · (Edited)
Als je de aanrijhoek wilt verbeteren en taai wilt zijn.... dan raad ik de Avid Essentials-uitrusting ten zeerste aan! Het is een complete vervanging van de bumper en het is een hele onderneming, maar absoluut de moeite waard. Ik heb de mijne een paar maanden geleden laten installeren en ben ERG verliefd op de look en functionaliteit. Ze hebben ook achterbumpers met hetzelfde resultaat, ik heb gekozen voor de versie met de achterbandendrager. Nogmaals, het is een hele onderneming, maar absoluut de moeite waard!

Attachments

#31 ·
Snel antwoord: het zit muurvast, zonder speling of gewiebel.

Meer diepgaand over mijn ervaring...

Eenmaal correct gemonteerd, zit het muurvast. Het wordt geleverd met een 3-boutpatroon en 3 noppen om het op zijn plaats te houden. Hier is een foto van de montagebeugel met de band gemonteerd. Het lijkt op een trekhaak- en koppelsysteem. Dichter bij de band (omhoog wijzend) zit een stelschroef die ik heb aangedraaid nadat ik de afstand had aangepast. Dan zie je de tweede, ik noem het ankerbout, die naar de camera wijst. De bout die ze bij de bumper leveren, is erg kort en was niet lang genoeg om in de trekhaak te schroeven met mijn grotere banden toen ik de montage verlengde. Ik bestelde een langere via Fastenal voor ongeveer $3. Ik bestelde een 65 mm metrische bout, ik zal proberen mijn bon op te graven om te bevestigen of het M12x1.25 of M12x1.5 is. Voila!

Merk ook op, als je deze route volgt... Het lampje dat ze voor de achterkentekenplaatverlichting hebben meegeleverd, heeft een witte en een zwarte draad. Laat je niet misleiden, de WITTE DRAAD is in feite je aardingsdraad. Ik heb dagenlang bijna mijn haar uitgetrokken om erachter te komen waarom zwart naar aarde niet oplichtte met een geverifieerd voltooid circuit. Voor de test heb ik zwart op positief en wit op aarde aangesloten, booya, we hebben licht en geen boetes lol
Hey Josh Q; on the Avid rear bumper w/the tire carrier. Does the tire feel secure when mounted. Is there any play in it or does it seem solid.

Attachments

#35 ·
Ik heb net een 2,5" Rugged Ridge geprobeerd op mijn 2016 trailhawk en het paste niet. Instructies tonen een platte bumper, mijn bumper heeft een 3/8" verhoogde rand. Geprobeerd om het uit te spatiëren en je kunt de bumpersteunen niet terugplaatsen zonder aanpassingen. Vastschroeven op mijn kont.

Verzonden vanaf mijn SM-G955U met Tapatalk

#36 ·
Ik heb net een 2,5" Rugged Ridge op mijn 2016 trailhawk geprobeerd en het paste niet. Instructies tonen een platte bumper, mijn bumper heeft een 3/8" verhoogde rand. Geprobeerd om het uit te lijnen en je kunt de bumpersteunen niet terugplaatsen zonder aanpassingen. Vastschroeven mijn kont.

Verzonden vanaf mijn SM-G955U met Tapatalk
Bekijk je andere post.

#38 ·
Ik ben op zoek naar een bull bar voor de voorkant van mijn 2016 75a.

Ik heb ze allemaal gezien, Daystar, madness, renegade ready offroad, Mitsosunda.

Onlangs zie ik ook black horse... heeft iemand deze gebruikt? De prijs is ongeveer $200.

Nog anderen daar of aanbevelingen?
RockyRoadOutfitters!!!
Bull bar en prerunner skid plate voor ongeveer $435. Zwaar metaal!!!