Jeep Renegade Forum banner

Mata podłogowa 2021 8. edycja Renegade

560 views 16 replies 6 participants last post by  Marek K  
#1 ·
Mój Jeep Renegade 80th Edition z 2021 roku nie ma zakładek do mocowania dywaników po stronie pasażera. Mam dywaniki Weathertech, które przesuwają się tylko po stronie pasażera. Jaki jest najlepszy sposób, aby zapobiec przesuwaniu się dywanika? Strona kierowcy ma zakładki, które mocują dywanik.
 
#2 ·
Mój Jeep Renegade 80th Edition z 2021 roku nie ma zaczepów do mocowania dywaników po stronie pasażera. Mam dywaniki Weathertech, które przesuwają się tylko po stronie pasażera. Jaki jest najlepszy sposób, aby zapobiec przesuwaniu się dywanika? Strona kierowcy ma zaczepy, które mocują dywanik.
Mój syn używał tych, powodzenia 🤞
 
#3 ·
Myślę, że powodem, dla którego klipsy OEM znajdują się tylko po stronie kierowcy, jest zapewnienie, że mata się nie ześlizgnie i nie będzie przeszkadzać w pedałach. Po stronie pasażera nie ma takiej potrzeby ze względów bezpieczeństwa.

Mata aftermarketowa może mieć na spodzie jakieś ząbki, aby zapobiec jej łatwemu ześlizgiwaniu się po stronie pasażera...

Gumowa mata OEM po stronie pasażera mojego Trailhawk z 2021 roku nie ma niczego, co by ją trzymało na miejscu – tylko kształt maty...
 
#5 ·
Myślę, że mają je po obu stronach w Europie, bo i tak potrzebują ich do brytyjskich samochodów?
Czy mają je po obu stronach w Europie? Albo nawet tylko w Wielkiej Brytanii/Irlandii/Malcie itp.?

Jeśli tak, to jest to kolejna tajemnicza różnica. Strona kierowcy i pasażera podłogi są inne, ze względu na pedały itp. W krajach LHD są lustrzanym odbiciem, więc dywaniki podłogowe też byłyby lustrzanym odbiciem. A jeśli mają tam zaczepy po obu stronach, dlaczego nie zrobić tego na całym świecie?

Patrząc na dywaniki podłogowe WeatherTech do Renegade, które ma Russell Farrell...
Image

...wyglądają na jeszcze lepiej dopasowane niż oryginalne, które mam; więc nie spodziewałbym się, że będą się ślizgać po stronie pasażera bardziej niż po stronie kierowcy.

I nie widzę żadnych otworów w dywaniku WeatherTech na zaczepy, które są po stronie kierowcy w Renegade.
 
#7 ·
Chciałbym dodać do rozmowy - wszystkie dywaniki, które kupiłem do mojego brytyjskiego RHD, miały dwa otwory po stronie kierowcy i pasażera. Mam tylko kołki po stronie kierowcy.
Miałem nadzieję, że Ty lub puddlesplasher wypowiecie się na temat Wielkiej Brytanii.

Czy te dywaniki były OEM, czy aftermarketowe?

Tak czy inaczej, nie byłyby wymienne - więc po co otwory w dywanikach po lewej i prawej stronie?

Myślę, że mają je po obu stronach w Europie, ponieważ i tak potrzebują ich do brytyjskich samochodów?
Czy miałeś na myśli otwory w dywanikach (OEM czy aftermarketowe); czy kołki na podłogach?

Moje gumowe dywaniki OEM wyglądają tak:
Image

Całkowicie inne kształty z przodu, lewy vs prawy. I otwory tylko po lewej (kierowcy).
 
#8 ·
Miałem nadzieję, że Ty lub puddlesplasher wypowiecie się na temat Wielkiej Brytanii.

Czy te dywaniki były OEM, czy zamiennikami?

Tak czy inaczej, nie byłyby wymienne -- więc po co dziury w dywanikach lewym i prawym?


Czy miałeś na myśli dziury w dywanikach (OEM czy zamienniki); czy kołki na podłogach?

Moje dywaniki gumowe OEM wyglądają tak:
View attachment 2396363143
Całkowicie inne kształty z przodu, lewy vs prawy. I dziury tylko po lewej (kierowcy).
Moje są zamiennikami, więc ukradłem ten obrazek z eBay, ale wygląda na to, że nawet nasze oryginalne dywaniki OEM mają dziury po lewej i prawej stronie.
Image
 
#11 ·
Zgaduję, że amerykańskie Jeepy są o 50 centów tańsze w produkcji niż europejskie?
Ha!

Czyli teraz mamy Renegade na rynek północnoamerykański z otworami i bolcami tylko po stronie kierowcy.

I europejskie z kierownicą po lewej z otworami i bolcami po obu stronach.

I brytyjskie z kierownicą po prawej z otworami na matę po obu stronach, ale bolcami tylko po stronie kierowcy.

Poddaję się...