Jeep Renegade Forum banner

Nieuwe accessoires op Renegade

2 reading
2.4K views 19 replies 8 participants last post by  Renegadewun  
#1 ·
Hallo allemaal 👋, ik dacht dat ik een paar foto's zou delen van een paar nieuwe accessoires die ik op mijn Renegade heb gezet 😎.

De eerste foto zijn de sterstickers die ik op de voordeuren heb geplakt, dat heb ik de laatste tijd veel gezien.

De tweede foto zijn de spatlappen die ik heb geplaatst, dit zijn de achterste, de voorste zijn nog niet aangekomen. Om eerlijk te zijn een beetje teleurgesteld 😌, ik heb ze besteld via de Mopar-catalogus via de dealer en dacht dat het modderflappen waren die zacht zijn en kunnen buigen, dit zijn stevige plastic onderdelen zonder mee te geven, dus ze vreten ongeveer 8 cm van de bodemvrijheid af. En zouden kunnen afbreken bij het over sneeuwbanken of rotsen rijden. Maar ze bieden wel veel bescherming tegen opspattende stenen en sneeuwbrij.

De laatste weet ik nog niet zeker wat ik ga doen, want ik wilde maar één grille-inzetstuk laten schilderen, de 6e van rechts naar links, dit heb ik ook veel online gezien. Maar de werkplaats heeft niet goed gecommuniceerd met de schilder en de hele grille blauw geschilderd. Ze zeiden dat ik dit gratis kon hebben of dat ze de grille opnieuw zouden schilderen in de originele grijze antracietkleur, behalve voor het ene inzetstuk, wat denk je, moet ik het houden? 😅

#5 ·
Hier is wat ik tot nu toe heb gedaan:
Nieuwe velgen en banden
Stickers en emblemen
Grille-inzetstukken
Rock lights
Werken aan
nieuwe aircopomp
Remupgrade
Binnenkort
2 inch high country lift
Ziet er mooi uit :cool:, ik vind je grille en je Rock lights mooi. Ik heb overwogen om te liften, maar ik weet niet zeker of het de moeite waard zou zijn, het zou veel dingen kunnen beïnvloeden en onvoorziene gevolgen kunnen hebben. Ik heb al genoeg mechanische problemen.

#3 ·
Hoi iedereen 👋, ik dacht dat ik wat foto's zou delen van een paar nieuwe accessoires die ik op mijn Renegade 😎 heb gezet.

De eerste foto zijn de sterstickers die ik op de voordeuren heb geplakt, heb dat de laatste tijd veel gezien.

De tweede foto zijn de spatlappen die ik erop heb gezet, dit zijn de achterste, de voorste zijn nog niet aangekomen. Om eerlijk te zijn een beetje teleurgesteld 😌, ik heb ze besteld via de Mopar catalogus via de dealer en dacht dat het modderflappen waren die zacht zijn en kunnen buigen, dit zijn stevige kunststoffen zonder mee te geven, dus ze vreten ongeveer 8 cm van de bodemvrijheid af. En zouden kunnen afbreken bij het overgaan van sneeuwbanken of rotsen. Maar ze bieden wel veel bescherming tegen opspattende stenen en sneeuwbrij.

De laatste weet ik nog niet wat ik ga doen, zie je, ik wilde maar één grille-inzetstuk hebben dat van rechts naar links de 6e is geverfd, heb ik ook veel online gezien. Maar de werkplaats heeft niet goed gecommuniceerd met de schilder en heeft de hele grille blauw geverfd. Ze zeiden dat ik dit gratis kon hebben of dat ze de grille terug zouden schilderen in de originele grijze antraciet, behalve voor de ene inzet, wat denk je, moet ik het houden? 😅

View attachment 2396360632

View attachment 2396360633

View attachment 2396360634
Het blauw staat goed

#10 ·
Update 🙌, oké, het werk aan de Jeep is nu voltooid, ik heb spatlappen voor en achter en sterstickers op de voordeuren. De grill-schilderbeurt 🎨 ging opnieuw niet zoals gepland omdat er geen kleurcode voor de grill was, dus de werkplaats moest improviseren, dus het is niet precies dezelfde kleur als de andere sierstukken die het zou moeten matchen, maar de grill is echt als een eigen element, dus het hoeft niet te matchen. Ik denk niet dat het er al te slecht uitziet en ik heb de hele klus gratis gekregen, laat me weten wat je ervan vindt.

#11 ·
Zolang je maar gelukkig bent, niet wat anderen denken.

Voor mij allemaal zilver, allemaal zwart, of zoals jij deed allemaal blauw, dat vond ik er goed uitzien. Die ene, alleen blauw, ziet er voor mij gewoon raar uit. Maar dan ben ik oud en niet op de hoogte van veel trends. Ik doe wat ik leuk vind om me gelukkig te voelen, hopelijk beter te presteren en er niet uit te zien als een totale :poop:. Sommigen denken misschien dat mijn spullen er toch al zo uitzien, dus 🙄.

Ren als Pheobe in Friends en wees gelukkig.

#13 ·
Jullie moeten online kijken, het is de manier om het te doen 😅. Ik heb er bijvoorbeeld een rode gezien op Rubicon en een blauwe op 4xe of gewoon een willekeurige kleur die secundair is of hints heeft op de Jeep. En altijd de bestuurderskant erin, ze doen het aan de andere kant voor rechtsgestuurde auto's.

#14 ·
Jullie moeten online kijken, het is de manier om het te doen 😅. Ik heb er bijvoorbeeld een rode gezien op Rubicon's en een blauwe op 4xe of gewoon een willekeurige kleur die secundair is of hints heeft op de Jeep. En altijd de bestuurderskant erin, ze doen het aan de andere kant voor rechtsgestuurde auto's.
Ik heb het gezien, ik snap het nog steeds niet, ik geef de voorkeur aan mijn solide grill.:cool: