Jeep Renegade Forum banner

Defecte stroomoverdrachtseenheid [FCA kocht Renegade terug]

32K views 30 replies 18 participants last post by  codev  
#1 · (Edited by Moderator)
(Ik weet niet zeker of dit het juiste forum is - ik ben nieuw in deze forumzaken)

Ik mis mijn Jeep Renegade Trailhawk. Hij ging terug naar de garage nadat ik er maar vier dagen mee kon rijden.

Na de tweede dag verscheen er een helder bericht in het midden van het dashboard met de tekst: "SERV 4WD 4WD MOMENTEEL NIET BESCHIKBAAR"

Ik dacht dat het maar een kleine storing was op de tweede dag, maar ik noteerde het. Twee dagen later, maandagochtend op weg naar mijn werk, was het nog steeds erg donker buiten en het bericht bleef bijna willekeurig in het dashboard verschijnen. Een groter probleem is dat dit bericht geen rekening houdt met het dimmen van de interieurverlichting/meters en op volle helderheid schijnt. Verblindend en zeer, zeer gevaarlijk. Om de paar minuten knipperde het. Stel je voor dat je over een donkere snelweg rijdt met het dashboard gedimd - dan schijnt er plotseling een fel licht vanuit het voertuig recht in je gezicht, op een paar meter afstand.

Mijn Renegade staat sinds woensdag (1/4/2015) nacht in de garage. Ze zeiden dat er tal van foutcodes in de transmissie zaten.

Ze vonden de defecte Power Transfer Unit en moesten een nieuwe bestellen. De nieuwe komt pas volgende week woensdag (8/4/2015) aan.

Ik hoop dat dit geen voorteken is. Ik ben dol op dit voertuig.

Dacht gewoon dat ik het even zou delen, voor het geval iemand anders hetzelfde probleem heeft. Het zou interessant zijn om te weten of het een constructiefout is, een slechte partij van meerdere of slechts een geĂŻsoleerd incident.

Zorg goed voor jezelf,
Quark

#3 ·
Wat is het juiste "subforum"?

Hoewel dit niet echt het juiste subforum is, is het voorlopig prima, want aangezien de Renegade zo nieuw is, is het fijn om snel te weten wat er aan de hand is met nieuwe aankopen. Houd ons op de hoogte!