Jeep Renegade Forum banner

Jeep Cares/Chrysler is een oplichterij. Gebreken over het hoofd gezien.

1.4K views 3 replies 4 participants last post by  puddlesplasher  
#1 ·
Ik heb contact gehad met Jeep Cares/Chrysler. Een zaak geopend en een zaaknummer gekregen, alleen om te horen dat defecten na de garantieperiode niet gedekt zijn. Ik heb een Jeep minder dan een jaar en veel problemen. Rommelen genegeerd door dealer en Chrysler. Evenals defecte weerstrips (Mysky) waardoor het plastic op het dak omhoog komt onder hitte. Beats-luidsprekersysteem is ook slecht. Hoge toerentallen bijna altijd, MPG is đź’©. Chrysler negeerde mijn hulpverzoeken, niet verrassend. Slikt ook te veel olie. Kocht de 2016 Renegade Trailhawk met hoge verwachtingen, voor een te hoge prijs (gecertificeerd voor 23.000 dollar). Begin spijt te krijgen, Chrylser en de dealer zeggen me nu in feite dat ik me moet ophoepelen. Kan iemand echt helpen of ben ik voor altijd verdoemd?

Zaaknummer 76770172
 
#2 ·
Als de garantieperiode bij een fabrikant is verstreken, bent u op uzelf aangewezen. Er zijn verschillende gedocumenteerde problemen met deze. Olieverbruik, gerommel aan de achterkant en de lekkende Mysky, Beats audio, komen allemaal vrij vaak voor. Geen van deze problemen vallen onder een terugroepactie en ze zijn gestopt met het proberen te corrigeren van het gerommel omdat dit zelden tot een probleem leidt. Het olieverbruik wordt alleen aangepakt als u nog garantie heeft en hun limiet tussen intervallen van 5.000 km overschrijdt. Er is echter een collectieve rechtszaak aangespannen voor het olieverbruik en de manier waarop ze ermee zijn omgegaan. Met de andere problemen krijgt u waarschijnlijk geen hulp.
 
#3 ·
Image
en geniet van het forum!

Sorry dat je problemen hebt, we hebben 0 problemen gehad met onze 2.
Heb je het gebruikt gekregen? Hoeveel mijl heeft het erop zitten?
Succes.