Jeep Renegade Forum banner

Jeep Cares/Chrysler to oszustwo. Usterki pominięte.

1.4K views 3 replies 4 participants last post by  puddlesplasher  
#1 ·
Miałem do czynienia z Jeep Cares/Chrysler. Otworzyłem sprawę i otrzymałem numer sprawy, tylko po to, by usłyszeć, że wady nie są objęte gwarancją. Mam Jeepa od mniej niż roku, wiele problemów. Grzechot ignorowany przez dealera i Chryslera. A także wadliwe uszczelki (Mysky) powodujące podnoszenie się plastiku na dachu pod wpływem ciepła. System głośników Beats też jest zły. Wysokie obroty prawie zawsze, MPG to 💩. Chrysler zignorował moje wezwania o pomoc, nic dziwnego. Pożera za dużo oleju. Kupiłem Renegade Trailhawk 2016 z wysokimi oczekiwaniami, za zbyt duży koszt (przed certyfikacją 23 000 $). Zaczynam żałować, Chrylser i dealer zasadniczo mówią mi teraz, żebym się odpierdolił. Czy ktoś naprawdę może pomóc, czy jestem potępiony na całą wieczność?

Numer sprawy 76770172
 
#2 ·
Kiedy minie okres gwarancji u jakiegokolwiek producenta, jesteś zdany na siebie. Istnieje kilka udokumentowanych problemów z tymi modelami. Zużycie oleju, szumy z tylnej osi i cieknący Mysky, system audio Beats, są dość powszechne. Żaden z nich nie jest objęty akcją serwisową i zaprzestano prób naprawy szumów, ponieważ rzadko prowadzi to do problemu. Zużycie oleju jest rozwiązywane tylko wtedy, gdy jesteś na gwarancji i przekraczasz ich limit między interwałami 5 tys. km. Istnieje jednak pozew zbiorowy wszczęty w sprawie zużycia oleju i sposobu, w jaki sobie z nim poradzono. Z innymi problemami prawdopodobnie nie otrzymasz żadnej pomocy.
 
#3 ·
Image
i ciesz się forum!

Przepraszam, że masz problemy, mieliśmy 0 problemów z naszymi 2.
Czy dostałeś go używanego? Ile ma mil?
Powodzenia.