We hebben net een Jeep Renegade hybride 2022 gekocht en de navigatie-app is er niet. Kan iemand me uitleggen hoe ik de navigatie-app kan installeren? Ik weet dat ik Android Auto kan gebruiken, maar ik wil ook graag de originele app hebben.
Ik geloof dat je om geĂŻntegreerde navigatie te hebben, een Uconnect-eenheid nodig hebt die specifiek die functie heeft; zoals de Uconnect 4C NAV die ik in mijn 2021 Trailhawk heb.We hebben net een Jeep Renegade hybride 2022 gekocht en de navigatie-app is er niet. Kan iemand me uitleggen hoe ik de navigatie-app kan installeren?
Ik weet dat ik Android Auto kan gebruiken, maar ik wil ook graag de originele app.
Ik wist niet dat dat mogelijk was. Waar sluit je de kabel aan voor gegevensoverdracht en werkt het met een iPhone?Je kunt altijd je cel-/mobiele telefoonkaart (Google Maps) aansluiten of projecteren op je Uconnect. Voordeel is dat je altijd up-to-date kaarten hebt. Nadeel is dat, tenminste als je Android Auto met een kabel gebruikt, de verbinding niet altijd stabiel is.
Ja, ja, dat moet je.Nu moet ik dit proberen.![]()
Meer informatie aub... Niet dat ik, met een Android-telefoon, zou kunnen helpen...Het werkt niet![]()