Jeep Renegade Forum banner

Metra Speaker Adapters. Officiële lijst.

30K views 56 replies 12 participants last post by  JW2499  
#1 ·
Dus. Zoals je hier in het forum hebt gezien, zijn er veel speaker upgrades en swaps om het geluid van onze Renegades te verbeteren. Persoonlijk heb ik een Renegaded Limited 2015 met Beats by Dre sound. Ik heb vervangende drivers besteld voor alle 9 speakerposities. 2x JBL GTO front dash, 2x JBL GTO938 voordeur, 2x Magnat Carfit T15 tweeter en 2x JBL GTO938 achterdeur. En voor de subwoofer plaats heb ik een Kicker 672 subwoofer besteld.
Ik heb hulp nodig met welke speaker adapter waar te gebruiken,
Ik dacht misschien dat we een lijst moesten maken van welke connectoren te gebruiken. Reageer alsjeblieft met wat je weet, zodat we deze thread compleet en een sticky kunnen maken.

9-Speaker Systeem:

3,5 Front Dash:
Onbekend
6x9 Deuren: Metra 71-050s
Achterdeur Tweeter: Metra 71-039c

6-Speaker Systeem:

3,5 Front Dash: Onbekend
6x9 Deuren: Onbekend

4-Speaker Systeem:

????????

#2 ·
Dus. Zoals je hier op het forum hebt gezien, zijn er veel speaker upgrades en swaps om het geluid van onze Renegades te verbeteren. Ik persoonlijk heb een Renegaded Limited 2015 met Beats by Dre sound. Ik heb vervangende drivers besteld voor alle 9 speakerposities. 2x JBL GTO front dash, 2x JBL GTO938 voordeur, 2x Magnat Carfit T15 tweeter en 2x JBL GTO938 achterdeur. En voor de subwoofer plaats heb ik een Kicker 672 subwoofer besteld.
Ik heb hulp nodig met welke speaker adapter waar te gebruiken,
Ik dacht misschien dat we een lijst moesten maken van welke connectoren te gebruiken. Reageer alsjeblieft met wat je weet, zodat we deze thread compleet en sticky kunnen maken

9-Speaker Systeem:

3,5 Front Dash:
Onbekend
6x9 Deuren: Metra 71-050s
Achterdeur Tweeter: Metra 71-039c

4-Speaker Systeem:

????????
6-Speaker Systeem: [/U]Mijn Trailhawk heeft het 6 speaker systeem en Echt goedkope crap speakers, dat kan ik je vertellen!

[/B]3,5 Front Dash: Alpha-Romeo 51943829, 3.5 inch two way
6x9 Deuren: Mopar model #51977807, 6x9 two way

#6 ·
Als je de luidsprekers eruit haalt en naar de connectoren kijkt, maak dan wat foto's, bekijk dan Alfa, Fiat, Chrysler, die adapters passen, zo heb ik die voor de mijne gevonden, ik ben in het VK dus de codes passen waarschijnlijk niet bij iets in de VS.
Ik vond dit de snelste en eenvoudigste manier om te vinden wat ik wilde, ik hoop dat dat een beetje helpt.

#7 ·
if you take the speakers out and have a look at the connectors take some photos , then look at Alfa , fiat ,Chrysler fit adaptors thats how i found the one s for mine , im in the UK so the codes probably wont match anything state side .
ich found this the quickest and simplest way to find what i wanted , hope thats of some help
Ik ben ook in het VK...welke alternatieve adapter heb je gevonden voor de dashboard speakers??

#8 ·
400667205953 dit is het eBay-nummer van degenen die ik vandaag heb gekocht. Zal er morgen zijn, dus kan het dan updaten. Heb ook de kicker 3,5 inch speakers besteld. Nogmaals, zouden er morgen of donderdag moeten zijn. Als ik het verkeerd heb met de connectoren, laat ik het je weten. Ik heb de speakers eruit gehaald voordat ik bestelde om te controleren.

#11 ·
400667205953 dit is het eBay-nummer van degenen die ik vandaag heb gekocht. Zal hier morgen zijn, dus kan dan updaten.
Ik ben benieuwd of ze passen. Ex-collega's in de VS die mij een set metra 71-039c's zouden sturen, hebben in plaats daarvan 72-6514's gestuurd (passen op de deurspeakers)... dus ik zit hier nog steeds, 4 weken later, met Kicker dashboard speakers maar geen bedradingsadapters.

#12 ·
Dus ik heb vandaag de connectoren gekregen en verdomme, ik heb de verkeerde. Zien er hetzelfde uit, maar zijn kleiner. Ik heb echter wel andere gevonden. Die er hetzelfde uitzien. Dit is de connector in de auto. Als al het andere faalt, ga ik naar Maplins en maak ik er een paar. Als ik dat doe, laat ik het je weten.

Attachments

#14 ·
Ik heb een neef in Washington die heeft toegezegd (hopelijk) de juiste te kopen en ze op te sturen... maar als er adapters zijn die passen en in het VK verkrijgbaar zijn, zou dat een grote hulp zijn voor iedereen die zijn dashboardluidsprekers wil upgraden.

#15 ·
Ik zou de speakers en connectoren deze week voor vrijdag moeten hebben. Ik hoop dat deze set kabels de problemen oplost, zodat we niet in het buitenland hoeven te bestellen, want dat is een gedoe en kan veel importbelasting kosten.
Ik ga toch in het weekend naar Maplins, dus misschien maak ik wel wat sets. Als ze werken, voeg ik een link toe voor iedereen die ze kan kopen tegen de kosten van de onderdelen of ik geef de onderdeelnummers zodat je je eigen sets kunt maken.

#16 ·
De invoerbelastingen zijn geen probleem. Ik heb sets Metra 72-6514's uit China en de VS voor de deurspeakers en er is geen belasting, maar de verzendkosten vanuit de VS zijn vrij hoog. Het belangrijkste probleem voor dashboard speakers is dat de adapters die passen Metra 71-039c zijn en de enige plek ter wereld die ik tot nu toe heb gevonden om ze te verkopen is Crutchfield in de VS en ze verzenden niet naar het buitenland.

#17 ·
Ik zat te denken dat het misschien de moeite waard zou zijn om het stekkeruiteinde volledig te veranderen, voor een meer standaard exemplaar met pinnen van dezelfde grootte voor een gemakkelijke wissel. Laten we eerlijk zijn, tenzij ik een andere Renegade koop, heb ik de speakers niet meer nodig als ik klaar ben met de auto. En die in het dashboard wegen niet eens genoeg om als presse-papier te gebruiken.

#19 ·
Ik zat te denken dat het misschien de moeite waard zou zijn om het uiteinde van de stekker volledig te veranderen, voor een meer standaard exemplaar met pinnen van dezelfde grootte voor een gemakkelijke wissel. Laten we eerlijk zijn, tenzij ik een andere Renegade koop, heb ik de speakers niet meer nodig als ik klaar ben met de auto. En die in het dashboard wegen niet eens genoeg om als presse-papier te gebruiken.
NEE!

Serieus, doe het niet. Als je je wilt engageren omdat de originele exemplaren waardeloos zijn, haal dan de connectoren van dat uiteinde en maak er iets van. We hebben minstens één forumlid dat dat met succes heeft gedaan.

#23 ·
Als je aan de luidsprekers in de deuren toe komt, zijn de bedradingsadapters Metra 71-050... alleen verkrijgbaar in de VS bij Crutchfield voor zover ik weet, maar Metra 72-6514's hebben dezelfde connector maar met de polariteit omgedraaid... gemakkelijk om de draden om te wisselen en je kunt 72-6514's op e-bay krijgen, hetzij uit de VS (dure verzendkosten) of uit China voor £ 6,20 incl. verzendkosten. Dat gezegd hebbende, hebben sommige mensen 6514's gebruikt zoals ze zijn en geen problemen met omgekeerde polariteit gemeld. Ik heb Kicker 41KSC354's die wachten om in het dashboard te worden geplaatst... moest ze uit de VS halen, maar de modelvariant die je hebt gemonteerd, lijkt gemakkelijk verkrijgbaar te zijn in het VK.

#26 ·
Aangezien 71-050's niet in Europa besteld kunnen worden, weten we nu duidelijk van gebruikers hier dat 72-6514 dezelfde connector is met omgekeerde polariteit.

We kunnen ook geen 71-039c in Europa krijgen. Weet iemand of er een connector met omgekeerde polariteit is die wij in Europa kunnen bestellen?

#28 ·
We kunnen ook in Europa geen 71-039c krijgen. Weet iemand of er een tegenpool van is die wij in Europa kunnen bestellen?
Ik heb er geen gevonden en heb vele uren gezocht. Ik vond er een met een foto van een 71-039c die werd verkocht op amazon.com onder de code 72-7901 en bestelde hem (uit de VS), maar de connector die aankwam was geen 71-039c, dus de foto die ze hebben geplaatst is verkeerd... dus wees voorzichtig.

de enige hoop is als de tweede partij connectoren die Martin Luck op e-bay in het VK bestelde, past... zo ja, dan hebben we een goedkope oplossing. Duimen.