Kocht afgelopen vrijdag een GLOEDNIEUWE Renegade North 4X4, reed 190 mijl naar huis, dus nu in totaal 256 mijl erop, want hij was voor een paar "testritten" uit geweest, zoals mij bij de dealer werd verteld. De volgende dag, zaterdag, ging ik naar de winkel voor melk en er is GEEN 4 WD, het 4WD-lampje gaat niet aan en de selector gaat niet naar "sneeuw" (we hebben een voet verse sneeuw), hij blijft gewoon in "Auto" met alleen FWD en komt vast te zitten, en nu worden de volgende fouten op het dashboard weergegeven:
* Dynamic Steering Torque Service Req'd
* Service ESC System
* Service Hill Start System
Wat is hier aan de hand?
Is dit een veelvoorkomend probleem met Renegades?
Heeft iemand anders hier dit probleem ervaren met zijn GLOEDNIEUWE Renegade en zo ja, wat was de oplossing?
Ga dinsdagochtend terug naar de dealer, maar we hebben een BETROUWBARE 4WD nodig waar ik hier in Canada woon, vandaar dat we hem hebben gekocht?
* Dynamic Steering Torque Service Req'd
* Service ESC System
* Service Hill Start System
Wat is hier aan de hand?
Is dit een veelvoorkomend probleem met Renegades?
Heeft iemand anders hier dit probleem ervaren met zijn GLOEDNIEUWE Renegade en zo ja, wat was de oplossing?
Ga dinsdagochtend terug naar de dealer, maar we hebben een BETROUWBARE 4WD nodig waar ik hier in Canada woon, vandaar dat we hem hebben gekocht?