Jeep Renegade Forum banner
61 - 80 of 85 Posts
Cześć wszystkim. Z góry dziękuję za wszelkie rady i pomoc. Dziś rano faktycznie wracam, żeby spróbować wyciągnąć mojego Renegade'a z 2016 roku na autostradę. Wczoraj zjechałem nim w dół linii energetycznej i teraz mam te problemy. Dynamiczny moment obrotowy układu kierowniczego i kilka innych rzeczy. Czy ktoś znalazł domowe rozwiązanie tych błędów? Pytam, ponieważ za chwilę jadę 1,5 godziny, żeby spróbować odzyskać ten pojazd przy minimalnej pomocy. To wszystko wydarzyło się na łatwym terenie, ale teraz to cholerne coś nie może nawet wjechać na wzniesienie o nachyleniu 10 stóp.
 
Kupiłem ZUPEŁNIE NOWEGO Renegade North 4X4 w zeszły piątek, przejechałem 190 mil do domu, więc teraz łącznie 256 mil, ponieważ był na kilku "jazdach testowych", jak mi powiedziano w salonie, następnego dnia, w sobotę, poszedłem do sklepu po mleko i NIE MA 4 WD, kontrolka 4WD się nie zapala, ani selektor nie przełącza się na "śnieg" (mamy stopę świeżego śniegu), po prostu pozostaje w "Auto" tylko z FWD i utyka, a teraz pokazuje błędy na desce rozdzielczej w następujący sposób:
* Wymagany serwis dynamicznego momentu obrotowego układu kierowniczego
  • Serwis systemu ESC
  • Serwis systemu wspomagania ruszania pod górę


Co się tu dzieje?
Czy to powszechny problem z Renegade?
Czy ktoś inny miał tu ten problem ze swoim ZUPEŁNIE NOWYM Renegade i jeśli tak, to jaka była naprawa?

Wraca do salonu we wtorek rano, ale potrzebujemy NIEZAWODNEGO 4WD tam, gdzie mieszkam w Kanadzie, dlatego go kupiliśmy?
Zadzwoń pod numer 1-888-327-4236, aby zgłosić to do NHTSA. Zróbmy to przypomnienie.
 
Mam ten sam problem w wersji sportowej z 2017 roku z przebiegiem około 40 000 mil. Kupiłem go niecały miesiąc temu. Jest teraz w warsztacie, zaktualizuję go, gdy się ze mną skontaktują. Mam nadzieję, że to rozgryziemy! Do tego czasu będę cieszyć się moim samochodem zastępczym od dealera!
Zadzwoń pod numer 1-888-327-4236, aby zgłosić to do NHTSA. Zróbmy to odwołanie.
 
Cóż, miałem już wcześniej takie problemy. Prawie wszystkie moje sygnały awaryjne były podświetlone: Check Engine, Service Steering, Service Parking Brake, napęd na 4 koła wyłączony po włączeniu. Dealer powiedział, że to "sprężyna zegarowa" i wszystko było w porządku przez kilka miesięcy. Teraz zapaliły się Service Tire Pressure Monitoring System i Service Parking Brake.
Układ elektryczny wydaje się być naprawdę słabym punktem w pojeździe. Ze względu na sytuację z koronawirusem w rejonie Nowego Jorku/NJ, serwis będzie musiał poczekać.
Dziękuję za aktualizację dotyczącą twojego renegade - mój nowy renegade 2021 to prawdziwe rozczarowanie - ma wszystkie problemy, które widziałem omawiane w tej grupie. To na pewno nie jest jak moje wranglery - na pewno nie wiem, co z tym zrobić. To zupełnie nowy samochód
 
Dziękuję za aktualizację dotyczącą Twojego renegata - mój nowy renegat z 2021 roku jest naprawdę rozczarowaniem - ma wszystkie problemy, o których widziałem dyskusję w tej grupie. Na pewno nie jest jak moje Wranglery - nie wiem, co z nim zrobić. To zupełnie nowy samochód.
Jestem teraz również w rejonie Nowego Jorku/New Jersey.
 
Dziękuję za aktualizację informacji o twoim renegacie - mój nowy renegat z 2021 roku jest naprawdę rozczarowaniem - ma wszystkie problemy, które widziałem omawiane w tej grupie.. na pewno nie jest jak moje wranglery - nie wiem, co z nim zrobić.. to zupełnie nowy samochód
Jestem teraz w rejonie Nowego Jorku/New Jersey.
 
Mam więc Renegade Sport z 2020 roku, niewiele ponad 37 tysięcy mil. Nie miałem z nim żadnych problemów do dzisiaj, ale wspinałem się po żwirowym wzgórzu do mojego domu w około 10 cm śniegu. Byłem w trybie 4WD śnieg i straciłem wszystko. Pojawiły się komunikaty o błędach i zostałem przełączony na FWD. Jeep zaczął się ślizgać.
  • Wymagany serwis Dynamic Steering Torque
  • Serwis elektronicznego wspomagania kierownicy
  • Serwis systemu wspomagania ruszania pod górę
  • Wyłączona kontrola trakcji/Światło włączone
Musiałem zjechać ze wzgórza i założyć łańcuchy na przód, żeby wrócić do domu. Widziałem sugestię odłączenia akumulatora w celu zresetowania, czy ktoś już tego próbował?

-Mike
 
Więc mam Renegade Sport z 2020 roku, niewiele ponad 37 tysięcy mil. Nie miałem z nim żadnych problemów do dzisiaj, ale wspinałem się po żwirowym wzgórzu do mojego domu w około 4 calach śniegu. Byłem w trybie śniegu 4WD i straciłem wszystko. Pojawiły się komunikaty o błędach i zostałem przełączony na FWD. Jeep się ślizgał.
  • Wymagany serwis Dynamic Steering Torque
  • Serwis elektrycznego wspomagania kierownicy
  • Serwis systemu wspomagania ruszania pod górę
  • Kontrola trakcji wyłączona/Światło włączone
Musiałem zjechać z powrotem ze wzgórza i założyć łańcuchy na przód, żeby wrócić do domu. Widziałem sugestię odłączenia akumulatora w celu zresetowania, czy ktoś już tego próbował?

-Mike
Mała aktualizacja, wyszedłem dziś rano z moim podstawowym czytnikiem OBD II z zamiarem wyczyszczenia tego i przywrócenia napędu na 4 koła. Dealer nie może tego sprawdzić do 6 stycznia, a ja muszę móc poruszać się po śniegu, żeby dostać się do miasta i z powrotem do domu. Kiedy go włączyłem, nie było żadnych kodów, żadnych błędów, nic na wyświetlaczu Jeepa jako kody błędów i wszystkie moje tryby 4WD działały. Wyjdę za chwilę i zobaczę, co się stanie.
 
Mała aktualizacja: Dziś rano wyszedłem z moim podstawowym czytnikiem OBD II z zamiarem wyczyszczenia tego i przywrócenia napędu na 4 koła. Dealer nie może tego sprawdzić do 6 stycznia, a ja muszę móc poruszać się po śniegu, żeby dostać się do miasta i z powrotem do domu. Kiedy go włączyłem, nie było żadnych kodów, żadnych błędów, nic na wyświetlaczu Jeepa jako kody błędów i wszystkie moje tryby 4WD działały. Zaraz go wypróbuję i zobaczę, co się stanie.
Do tej pory się to nie powtórzyło, dealer wykonuje diagnostykę w trakcie pisania tego. Zaktualizuję, gdy się czegoś dowiem.
 
Dostałem wszystkie te kody w okresie świąt Bożego Narodzenia. Kody zostały odczytane w lokalnym sklepie z częściami samochodowymi i w końcu zawiozłem samochód do dealera. Dealer przeprowadził dwugodzinną diagnozę i stwierdził, że kody wskazują na "nieprawidłowy sygnał czujnika prędkości prawego koła". Zakładam, że sprawdzili okablowanie, aby upewnić się, że nie jest uszkodzone. Prawie piasta została wymieniona przez lokalny warsztat po tym, jak uszkodzyli ją podczas montażu nowych kół. Czekam, aż dealer otrzyma zamienny czujnik. Awaria tego czujnika wyłącza wiele z tych systemów, ponieważ opierają się one na danych wejściowych w celu prawidłowego działania. Samochód jeździ całkiem dobrze, występuje pewne wahanie, najbardziej zauważalne na zimnym silniku, a dealer powiedział, że to również objaw.
 
Właśnie zabrałem mojego 'nowego dla mnie' Trailhawka z 2017 roku na wycieczkę na plażę. Drugi dzień jazdy po piasku miałem te same problemy. Serwis ESC, Serwis wspomagania ruszania pod górę. Skończyło się na tym, że nie mogłem zablokować 4x4 i utknąłem. Niezadowolony. Mam nadzieję, że to tak proste jak aktualizacja komputera. Cieszę się, że trafiłem na ten wątek.
 
Dealer nic nie znalazł w moim przypadku i do tej pory nie miałem żadnych innych problemów. Bez możliwości pobrania kodu niewiele mogą zrobić. Mam nadzieję, że szybko rozwiążesz swoje problemy i poinformujesz nas o tym, co znajdziesz.
 
Jestem właścicielem Renegade z 2018 roku i niedawno wpadłem w krawężnik dość szybko, a jedyne uszkodzenie, jakie odniosłem, polegało na tym, że moje felgi były trochę porysowane. Około 5 minut później otrzymuję tę wiadomość z komunikatem „Wymagana obsługa dynamicznego sterowania”. Mój napęd na 4 koła już nie działa i utknął w trybie Auto. Kierownica stała się bardzo łatwa do skręcania, jakby nie było oporu, jednak wszystko nadal skręca prawidłowo i podczas jazdy nic nie wydaje się nie tak. Myślę, że zabiorę go do serwisu i zobaczę, co można naprawić, ponieważ z tymi komunikatami nie mogę w tę zimę włączyć napędu na 4 koła.
 
Czy ktoś znalazł na to trwałe rozwiązanie? Zdarzyło mi się to łącznie 3 razy. Raz podczas jazdy po polnej drodze przez gęstsze błoto. Następne dwa razy miały miejsce dzisiaj podczas dość powolnej jazdy przez wodę/błoto pośniegowe na polnej drodze. Zauważyłem, że kiedy znowu się włączyło, moje koła się ślizgały (jakby próbowały wydostać się z koleiny).

Dziwne jest to, że po pierwszym razie dzisiaj wyłączyłem Jeepa i chodziłem w poszukiwaniu śladów indyka. Kiedy go ponownie uruchomiłem, komunikaty wciąż tam były i nie było napędu 4x4. Podczas jazdy wszystkie ostrzeżenia/komunikaty zniknęły i napęd 4x4 działał, jakby nic się nie stało. Jechałem powoli przez kałużę błota pośniegowego i skręciłem kołami dość mocno, żeby sprawdzić, czy poślizg kół to wywoła. Nie wiem, czy to był powód, ale przypadkowo uruchomiło to całe ESC, Hill Assist i tak dalej. Również brak napędu 4x4. Pojechałem nim do domu i zaparkowałem.

Mam kilka teorii:

1. Może być związane z wilgocią na czujniku. Za każdym razem, gdy się to u mnie (i u większości ludzi) włączało, było to w pobliżu stojącej wody. Problem z tą teorią jest taki, że kiedy pada deszcz, wilgoci byłoby więcej niż wystarczająco, aby zamoczyć czujnik. Byłoby miło, gdybyśmy mogli po prostu uszczelnić czujnik i uznać sprawę za załatwioną.

2. Poślizg kół z powodu błota, błota pośniegowego lub nawet lekkiego aquaplaningu może uruchomić ESC. Jest to niezależne od obecności wilgoci, ponieważ typowe warunki deszczowe nie uruchamiają go u większości z nas. Usterka gdzieś powoduje wyświetlanie wielu komunikatów o błędach, takich jak ESC, Hill Assist i Dynamic Steering. Brzmi, jakby tak było, może być bardziej skomplikowane.

Tak czy inaczej, wydaje się to być czuły czujnik jakiegoś rodzaju, ale... który?
Miałem to samo 3x. Ale przez ostatnie 3 miesiące wszystko jest w porządku i nie wiem dlaczego :).
Naładowałem akumulator i nie wróciło.
 
Miałem to samo 3 razy. Ale przez ostatnie 3 miesiące wszystko jest w porządku i nie wiem dlaczego :).
Naładowałem akumulator i nie wrócił.
Czy jeździłeś w sytuacjach, które wywołały to u ciebie poprzednim razem?

Mam praktycznie nowy akumulator. Optima Yellow Top, którą założyłem około miesiąc temu.
 
61 - 80 of 85 Posts