Jeep Renegade Forum banner

Motor op afstand starten

47K views 13 replies 13 participants last post by  georgef  
#1 ·
Hallo mensen
Ik had onlangs gelezen over de functie voor starten op afstand, dus ik probeerde het te doen door op de @x2-knop op de sleutel te drukken. Na talloze pogingen besloot ik dat ik iets verkeerd deed :)
Zijn er instellingen voor de functie voor starten op afstand, behalve het twee keer indrukken van de knop?
Trouwens, het ontgrendelt de deur en dat is alles.

#2 ·
hallo mensen
ik had onlangs gelezen over de functie voor starten op afstand, dus ik probeerde het te doen door op de @x2-knop op de sleutel te drukken. na talloze pogingen besloot ik dat ik iets verkeerd deed :)
zijn er instellingen voor de functie voor starten op afstand, behalve twee keer op de knop drukken?
tussen haakjes, het ontgrendelt de deur en dat is het.
Als je binnen bereik bent, druk dan binnen 5 seconden twee keer op de x2-knop, de auto zou twee keer moeten piepen en dan starten. Er zijn geen instellingen in de jeep om te veranderen, dus als het niet werkt, breng hem dan terug naar de dealer zodat ze hem kunnen koppelen.

#3 ·
Mijn verhaal over starten op afstand.
We hadden in december een ijs-/lichte sneeuwstorm, dus ik besloot de afstandsbediening te gebruiken. Werkte prima en ik laadde wat pakketten die ik had. Ik stapte in en probeerde de ruitenwissers aan te zetten... werkte niet. Ik dacht dat het rubber aan het glas was vastgevroren, dus ik stapte uit en maakte ze los. Terug in... geen wissers. Ik besloot het zonder te doen en probeerde hem in de versnelling te zetten... werkte niet. Toen zag ik de idiotenmelding op het dashboard die zei dat ik de startknop opnieuw moest indrukken. Dat deed ik en alles werkte prima. Ik denk dat ik de handleiding maar weer eens moet lezen.

#4 ·
Mijn verhaal over starten op afstand.
We hadden in december een ijs-/lichte sneeuwstorm, dus ik besloot de afstandsbediening te gebruiken. Werkte prima en ik laadde wat pakketten die ik had. Ik stapte in en probeerde de ruitenwissers aan te zetten... werkte niet. Ik dacht dat het rubber aan het glas was vastgevroren, dus ik stapte uit en maakte ze los. Terug in... geen ruitenwissers. Ik besloot het zonder te doen en probeerde hem in de versnelling te zetten... werkte niet. Toen zag ik de idiotenmelding op het dashboard dat ik de startknop opnieuw moest indrukken. Dat deed ik en alles werkte prima. Ik denk dat ik de handleiding maar weer eens moet lezen.
Ik heb precies hetzelfde gedaan!!
Drukte op de knop op de versnellingspook, zomaar in het wilde weg en dacht toen dat er iets vreselijk mis was toen de wijzerplaten op het dashboard gek werden, een beetje zoals de klokken in de Peewee Herman-show.....

#5 ·
Iets dat me opviel en iemand zou kunnen helpen. Ik dacht dat iemand zei dat als ze de auto op afstand starten, deze één keer piept en niets doet. De mijne heeft het altijd gedaan, maar vandaag probeerde ik de auto op afstand te starten met de motorkap open. Raad eens? Hij piepte één keer en deed niets. Dus als iets niet gesloten is of niet helemaal gesloten is, of als je een slechte schakelaar hebt voor de deur, de motorkap of de achterklep, dan start hij niet op afstand. Ik hoop dat dit iemand helpt!

#6 ·
Is er een manier om te vertellen of mijn 2017 Renegade Latitude afstandsbediening heeft? Ik heb de knop op mijn sleutelhanger ervoor, maar het doet niets. Ik heb er veel onderzoek naar gedaan, maar kan geen manier vinden om te vertellen of het geĂŻnstalleerd is of niet. Ik dacht gewoon dat als je de knop hebt, je het wel moet hebben. Ik heb de batterij van mijn sleutelhanger en de batterij in de Renegade zelf vervangen. Druk twee keer binnen 5 seconden op de knop op de fob en er gebeurt niets.. ?

#7 ·
Is er een manier om te zien of mijn 2017 Renegade Latitude afstandsbediening heeft? Ik heb de knop op mijn sleutelhanger ervoor, maar hij doet niets. Ik heb er veel onderzoek naar gedaan, maar kan geen manier vinden om te zien of het is geĂŻnstalleerd of niet. Ik dacht gewoon dat als je de knop hebt, je hem wel moet hebben. Ik heb de batterij van mijn sleutelhanger en de batterij in de Renegade zelf vervangen. Druk binnen 5 seconden twee keer op de knop op de fob en er gebeurt niets.. ?
W E L K O M ! ! ! bij het forum.

In de meeste gevallen, als je de optie op de FOB (afstandsbediening) hebt, zou je de optie voor afstandsbediening moeten hebben.

Als er iets open is (motorkap, achterklep of een deur), werkt het niet.
Als je een motorlampje hebt, werkt het niet.

Als die goed zijn, moet je naar de dealer (met AL je FOB's) om ze opnieuw te laten programmeren naar de BCM.

#8 ·
hallo mensen
ik had onlangs gelezen over de functie voor starten op afstand, dus ik probeerde het te doen door op de @x2-knop op de sleutel te drukken. Na talloze pogingen besloot ik dat ik iets verkeerd deed :)
Zijn er instellingen voor de start op afstand, behalve twee keer op de knop drukken?
Trouwens, het ontgrendelt de deur en dat is alles.
Het enige wat je hoeft te doen is de auto handmatig starten zoals normaal. De volgende keer dat je de auto op afstand wilt starten, werkt de afstandsbediening. Het is alsof je de sleutelhanger reset.

#9 ·
Vorige week de hond naar het park gebracht, de afstandsbediening gebruikt om de auto te starten, de auto startte en sloeg toen af, hetzelfde opnieuw gedaan. In de auto gestapt en het lampje voor weinig brandstof zien branden, het tankstation was een paar blokken verderop op de weg naar huis.

#10 ·
Mag ik vragen wat een afstandsstart inhoudt, aangezien ik een Renegade met handgeschakelde versnellingsbak heb?

Vele dieselvoertuigen werden koud gestart. OMG mijn oude legerdagen met een beetje nafta. Stop ermee alsjeblieft, stop de herinneringen.

Wat deed je anders bij het starten van de (ps auto is een Jeep) Jeep voordat je de hond naar het park bracht? Het werkte toen, dus wat deed je anders?

Ik heb geen "gloeibougies" voor zover ik weet in mijn diesel Renegade en ik "warm ze niet op" zoals veel oude dieselmotoren. Het is allemaal elektronisch.

Misschien zal "Gary Tank Commander" het in eenvoudige termen uitleggen? Gary Bodley, je hebt 1 kans om indruk te maken :eek:

#11 ·
Hallo; Ik heb een 2015 Jeep Renegade Trailhawk.
Ik woon hier in het Great White North van Alberta. De afgelopen vier dagen hebben we temperaturen van bijna -40F gehad.
Ik gebruik de afstandsbediening om de auto elke 3-4 uur te starten, omdat ik geen blokverwarming heb.
De eerste keer dat de auto start, draait hij zijn cyclus van 15 minuten en schakelt hij uit. 3-4 uur later ga ik weer naar de afstandsbediening en hij piept een keer, maar doet niets. Ik moet naar buiten in -40F, instappen, de auto starten, de auto uitzetten, uit de auto stappen, de afstandsbediening opnieuw indrukken en het werkt. Dan probeer ik over 3-4 uur de afstandsbediening opnieuw en het werkt. Maar over 3-4 uur daarna moet ik terug naar de routine van instappen. Is de afstandsbediening zo ingesteld dat hij wacht tot iemand in de auto stapt na de afstandsbediening? Daarom worden toekomstige afstandsbedieningen geannuleerd totdat er het gevoel is dat een deur is geopend?
Voor mij zou de afstandsbediening gewoon moeten werken, hij werkte een keer, hij zou weer moeten werken, ongeacht of je een deur moet openen of niet, enz.? Gedachten.

#14 ·
Hallo; Ik heb een 2015 Jeep Renegade Trailhawk.
Ik woon hier in het Great White North van Alberta. De afgelopen vier dagen hebben we bijna -40F weer gehad.
Ik gebruik de afstandsbediening om het voertuig om de 3-4 uur te starten, omdat ik geen blokverwarming heb.
De eerste keer dat het voertuig start, draait het zijn cyclus van 15 minuten en schakelt het uit. 3-4 uur later ga ik weer naar de afstandsbediening en piept het een keer, maar doet het niets. Ik moet in -40F naar buiten gaan, instappen, het voertuig starten, het voertuig uitzetten, uit het voertuig stappen, de afstandsbediening opnieuw indrukken en het gaat. Dan probeer ik over 3-4 uur de afstandsbediening opnieuw en het werkt. Maar 3-4 uur daarna moet ik terug naar de routine van het instappen. Is de afstandsbediening zo ingesteld dat hij wacht tot iemand in het voertuig stapt na de afstandsbediening? Daarom worden toekomstige afstandsstarts geannuleerd totdat er een deur is geopend?
Voor mij zou de afstandsbediening gewoon moeten werken, hij heeft een keer gewerkt, hij zou weer moeten werken, ongeacht of er een deur geopend moet worden, enz.? Gedachten.
Volgens de gebruikershandleiding bent u beperkt tot twee afstandsstarts:
"OPMERKING:
• Met afstandsstart draait de motor slechts 15 minuten (time-out), tenzij de contactsleutel in de stand ON/RUN wordt gezet.
• Het voertuig moet na twee opeenvolgende time-outs met de sleutel worden gestart."

#12 ·
Ik denk dat de open deur niet hoort bij wat er is gebeurd. Ik gok dat de batterij verkeerd is uitgelijnd. Maar om dit te doen, moet je de moeilijke weg gaan, de batterij loskoppelen, zelfs de laadsensor, het kleine zwarte ding in de min-draad. 14 uur laden met Ctec. Plaats de batterij terug en laat hem 2 uur draaien zonder acceleratie. Dan kun je de afstandsbediening gebruiken.