Jeep Renegade Forum banner
21 - 32 of 32 Posts
Discussion starter · #22 ·
Foobar, denk je dat Brooklyn als Long Island zou tellen?
Image
Ik heb net hun website gecheckt, het is vrij ruimhartig in wat kwalificeert:

Lidmaatschap staat open voor iedereen die woont, werkt, aanbidt, naar school gaat, regelmatig zaken doet in Nassau of Suffolk County of een direct familielid is van een huidig lid.

Wie zegt dat je niet naar een kerk of tempel of moskee in Nassau/Suffolk gaat??

Een beetje heen en weer, ik wilde 1200 (de kosten van het zonnedak), maar ik ben blij met $900. Als iemand op zoek is naar een voertuig in Ma, raad ik ten zeerste aan om met Soloman Reddix van Jeep 24 in Brockton te praten. Zeg hem gewoon dat ik (Marc Craig) je heb doorverwezen. Hij is degene die me de deal heeft bezorgd, en ik ben er zeker van dat hij andere Jeep-enthousiastelingen zou helpen.
Geweldig Mark! Je bent in mijn buurt. Bedankt! Ps kan niet wachten om je zonnedak te zien! Plaats alsjeblieft foto's als het klaar is?

Ik ben gewoon benieuwd hoe de prijzen uitpakken voor degenen onder ons in NY. Ik zal vanavond terugkoppelen over wat ik hier op Long Island aangeboden krijg.
Ik ben een voormalig Jeep-verkoper en ben naar mijn oude vrienden gegaan. Ik kreeg de auto voor de factuurprijs. Eerlijk gezegd is er niet veel verschil tussen de factuurprijs en de stickerprijs hiervan. Er zijn ook nog geen kortingen, dus het prijsverschil van dealer tot dealer zal niet veel zijn. Mijn deal was geweldig vanwege wat ze voor me deden met mijn inruil. Ik stond 3000 negatief in de schulden op mijn Charger en daar hebben ze allemaal voor gezorgd.

Discussion starter · #26 ·
Ik ben een voormalig Jeep-verkoper en ik ben naar mijn oude vrienden gegaan. Ik kreeg de auto voor de factuurprijs. Er is eerlijk gezegd niet veel verschil tussen de factuurprijs en de stickerprijs voor deze auto's. Er zijn ook nog geen kortingen, dus het prijsverschil tussen dealers zal niet groot zijn. Mijn deal was geweldig vanwege wat ze voor me deden met mijn inruil. Ik stond 3000 dollar in de min met negatieve eigenwaarde op mijn Charger en ze hebben dat allemaal voor me geregeld.
Bedankt Rex, je hebt gereageerd op een oude post die sindsdien is opgevolgd. Ik heb mijn Jeep in april gekocht en in juni ontvangen. Uiteindelijk heb ik 2000 dollar onder de factuur betaald - 500 dollar onder de Costco no-haggle deal, nog eens 500 dollar van Jeep als stimulans om te kopen na het aanmelden voor hun mailinglijst en nog eens 1000 dollar omdat ik een leasecontract had van een concurrerend merk.

Bedankt Rex, je hebt gereageerd op een oude post die sindsdien is opgevolgd. Ik heb mijn jeep in april gekocht en in juni ontvangen. Uiteindelijk 2K onder de factuur betaald - 500 onder voor de Costco no haggle deal, nog eens 500 van Jeep als stimulans om te kopen na het aanmelden voor hun mailinglijst en nog eens 1000 omdat ik een leasecontract had van een concurrerend merk.
Ik heb niet naar de datum gekeken. De conquest (huidige lease) korting is een van de weinige die er zijn voor de Renegade. Wat betreft de Costco-deal, dat is ook een legitieme deal. Klinkt alsof we dollar voor dollar een heel vergelijkbare deal hebben gekregen. Je zou heel tevreden moeten zijn met wat die dealer voor je heeft gedaan.

De factuur voor een Trailhawk zonder opties is 25.141. Tel daar de bestemmingskosten van 995 bij op, en ga ervan uit dat titel, licentie en documenten nog eens 50, 60 en 75 kosten (ongeveer), dan zit je nu op 26321, wat nog steeds 2179 overlaat van 28500, wat neerkomt op ongeveer 8,3% van de factuur+bestemming.
Ik hoor steeds vaker dat factuurprijzen opgeblazen zijn en niet meer zijn wat ze vroeger waren. Naar verluidt betalen dealers tegenwoordig aanzienlijk minder dan de factuurprijs. Dus de adviesprijs is voor sukkels, de meeste mensen zijn blij als ze een prijs krijgen tussen de factuurprijs en de adviesprijs, maar een goede prijs moet onder de factuurprijs liggen. Dus ik denk dat de factuurprijs de basis moet zijn voor onderhandelingen.

Dan is er nog het feit dat mensen die auto's financieren zich niet druk maken om een paar dollar meer per maand.

Ik haat onderhandelen. Het geeft me een goedkoop gevoel, maar tegelijkertijd zie ik niet in waarom ik niet zou proberen de best mogelijke deal te krijgen.

Het Costco no-haggle-koopprogramma is de juiste manier. $1.100 onder de factuur in mijn omgeving en ik kon nog steeds $1.500 aan kortingen gebruiken. Ik betaalde $24.000 voor een volledig uitgeruste Latitude en hoefde geen uren te kletsen met een verkoper.

Kreeg mijn TH vorig jaar juni voor $32.100,00, geladen behalve My Sky. Dat is inclusief verlengde garantie, $500,00 dealer direct korting, oem trekhaak, thule dakdragers, oem vloer- en bagagematten, 6 olieverversingen en inspectie.

De raamsticker op onze TH was $29.525,00 en we kregen hem voor $28.999,00 hier aan de Golfkust van Mississippi. Het was de enige Trailhawk die deze dealer had en ze waren er erg trots op. :)

Ik heb een koopje geslagen!

Ik heb de Dawn of Justice-editie als lease gekregen tijdens het Memorial Day-weekend. Ik heb $2500 betaald voor belastingen, kosten en de eerste maandbetaling. Mijn maandelijkse betaling is $265 per maand voor 15K/39 maanden. De adviesprijs van mijn auto was $30.555, met koud weer, navigatie, de 2.4L-motor, power my sky, keyless enter n go en 2 betalingen van $225 van mijn oude leasecontract. De belastingen in NJ zijn 7%. Ik heb een geweldige deal gesloten, want ze moesten in feite $5.000 van de prijs afhalen om me mijn maandelijkse betaling van $265 te geven. Ik ben dol op mijn nieuwe Renegade!!

21 - 32 of 32 Posts