Jeep Renegade Forum banner

2017 Jeep Renegade DesertHawk - Slepen?

Tags
towing
1 reading
4.6K views 7 replies 3 participants last post by  puddlesplasher  
#1 ·
Ik heb een paar maanden geleden een Jeep Renegade 2017 DesertHawk gekocht en ik ben op zoek naar advies over mogelijke sleepopties van deze groep.
Het is een 2.4 L Tigershark-motor en ik ben me bewust van de trekgewicht van 2000 lbs. Kan iemand een compatibele aanhangwagen aanbevelen? Ik verhuis naar New Brunswick en wil een aanhangwagen om me te helpen met de verhuizing.

Heeft iemand hier succes mee gehad? Mislukkingen?

Bedankt!

#5 ·
Bedankt man! Dat is wat ik wil horen! Ik wil een aanhanger halen om te helpen met een verhuizing van Toronto, Ontario naar Moncton, New Brunswick.

Ik zou een vrachtwagen kunnen huren, maar idealiter zou het voor mij gemakkelijker zijn als ik gewoon kon laden en rijden.
Mijn motor is de 2.4 liter Tigershark (2017 Jeep Renegade DesertHawk).

Ik ben tot nu toe dol op deze Jeep en als hij zich zou kunnen bewijzen, zou ik er nog meer van houden! ?

Zoek naar mijn berichten over aanhangers. Er zijn er een paar en je auto zal veel beter trekken dan je denkt, afhankelijk van de motor. De mijne is Renny 2.0l 4x4

#6 ·
Ik heb per ongeluk bewezen dat mijn Jeep bijna het dubbele van het aanbevolen gewicht kan trekken.

Ik begrijp echter volledig dat er een veiligheidsfactor is van meestal ongeveer 50% of iets hoger, afhankelijk van de omstandigheden waarop het maximale bruto gewicht is gedefinieerd. Overschrijd die limiet niet opzettelijk, aangezien de negatieve gevolgen verstrekkende gevolgen kunnen hebben die buiten uw controle liggen. Dood van u en/of anderen als een worstcasescenario. Daar ga ik, maar door de genade van God.

Welke afstand moet u afleggen en welk gewicht aan huisraad verplaatst u? 2000 pond is ongeveer 900 kg of net geen 1 metrische ton. Dat vereist in het VK een aanhanger met een rem. Amerikaanse wetten, daar heb ik geen idee van.

750 kg totaalgewicht van aanhanger en lading in het VK vereist een geremde aanhanger, dus als uw lading meer is dan dat, mag ik voorstellen dat een vrachtwagen een betere optie is?

Als u een geremde aanhanger heeft, neem dan op zijn minst een reserve-"naaf" mee met een volledig gemonteerd wiellager en een reservewiel/band, voor noodgevallen, en dat u uw wielmoeren om de 150 mijl controleert.

Regelmatige controles moeten worden uitgevoerd als u "vrachtbanden" gebruikt om uw lading kruiselings vast te zetten. Ongelukken gebeuren wel, maar u kunt ze minimaliseren als u een aanhanger gebruikt.

De keuze is aan u. (y)(y)(y)

#7 ·
Bedankt voor de Mindful tips!
Waardeer het echt! Ik heb dit nog nooit gedaan!
Ik zal dat allemaal in gedachten houden als ik naar trailers kijk!

Degene waar ik naar kijk is een 6x10 Atlas trailer met enkele as zonder remmen en weegt 1000 lbs.

Ik heb per ongeluk bewezen dat mijn Jeep bijna het dubbele van het aanbevolen gewicht kan trekken.

Ik begrijp echter volledig dat er een veiligheidsfactor is van meestal ongeveer 50% of iets hoger, afhankelijk van de omstandigheden waarop het maximale bruto gewicht is gedefinieerd. Overschrijd die limiet niet wetens, want de negatieve gevolgen kunnen verstrekkende gevolgen hebben die buiten uw controle liggen. Dood van u en/of anderen als een worst case scenario. Daar ga ik, maar door de genade van God.

Welke afstand moet u afleggen en welk gewicht aan huisraad verplaatst u? 2000 lb is ongeveer 900 kg of net iets minder dan 1 metrische ton. Dat heeft in het VK een aanhanger met een rem nodig. Amerikaanse wetten, ik heb geen idee van het equivalent.

750 kg totaalgewicht van aanhanger en lading in het VK vereist een geremde aanhanger, dus als uw lading meer is dan dat, mag ik voorstellen dat een vrachtwagen een betere optie is?

Mocht u een geremde aanhanger hebben, neem dan op zijn minst een reserve-"Hub" mee met een volledig gemonteerd wiellager en een reservewiel/band, voor noodgevallen en dat u stopt en uw wielmoeren om de 150 mijl controleert.

Regelmatige controles moeten worden uitgevoerd als u "Cargo straps" gebruikt om uw lading kruiselings vast te zetten. Ongevallen gebeuren wel, maar u kunt ze minimaliseren als u een aanhanger gebruikt.

De keuze is aan u. (y)(y)(y)