Jeep Renegade Forum banner
21 - 29 of 29 Posts
Wilde zien of iemand die links heeft naar boze ogen en halo led?
Hallo!

Dus wat ik deed is enigszins ingewikkeld als je nog nooit eerder lichten hebt geĂŻnstalleerd.

Hier zijn beide links en ik zal het uitleggen

Boze ogen Amazon.com: Hooke Road Black Angry Bird Headlight Bezels Cover for 2015 2016 2017 Jeep Renegade

DRL: Ik heb er geen link voor, aangezien ik ze begin 2018 heb gedaan en ze ze niet meer verkopen, maar ik heb de doos nog en er staat OPT7 Lighting Show Glow LED HeadLight Switchback Turn Signals

OPMERKING: Elke DRL switchback richtingaanwijzer werkt (wit terwijl de auto rijdt en oranje wanneer de richtingaanwijzer aan staat)

Zoiets werkt: https://www.amazon.com/CARLITS-Flex...RS/ref=sr_1_1?keywords=led+switchback+drl&qid=1581007053&sr=8-1#customerReviews

Ik heb ze toen door een vriend laten aansluiten op mijn mistlampen (zodat ik ze aan en uit kan zetten) Ik rijd graag met de halo, DRL en mistlampen aan

Hij volgde de stappen in dit Renegade forum bericht (de man in het bericht bedradde ze naar de DRLS niet mistlampen.

Je installeert eerst de boze ogen en plaatst de droge strips op de koplamp (eenvoudige tape of gorilla lijm houdt ze prima op hun plaats).

Het boze ooggedeelte bedekt de uiteinden van de halo ring. Lees het artikel en hij legt het kort uit. Ik wist niet hoe ik ze correct moest bedraden, dus ik liet het door een vriend doen.

21 - 29 of 29 Posts