Jeep Renegade Forum banner

My Jeep renegade fuel cap door.....

  • locks with a key.

    Votes: 1 3.8%
  • does not lock.

    Votes: 22 85%
  • locks with the remote along with the doors electronically.

    Votes: 3 12%
  • I just ripped of the door cover because I love the rugged look and just don't GAF.

    Votes: 0 0%
  • looks nothing like yours. (please explain)

    Votes: 0 0%

Drzwi paliwowe bez zamka....ale chcę jeden.

2 reading
29K views 52 replies 11 participants last post by  babelhoo  
#1 · (Edited)
Mam Jeepa Renegade Trailhawk Diesel z 2020 roku z systemem bez korka wlewu i AdBlue (FYI).

Chociaż pokrywa wlewu paliwa ma plastikowy trzpień (męski), który łączy się z plastikowym "odbiornikiem" po stronie samochodu, nie ma zamka ani mechanizmu blokującego. Byłoby to idealne miejsce na jakiś sworzeń blokujący, który połączyłby te dwie części.

Jak widać na zdjęciach, jest gumowa sprężyna, która po prostu podnosi pokrywę po naciśnięciu i nic więcej. Próbowałem zablokować samochód, myśląc, że może istnieje jakiś magnetyczny system, ale nie. Próbowałem zablokować samochód i nadal mogłem otworzyć pokrywę palcem, pozostawiając gumową sprężynę wciśniętą. Zadzwoniłem do dealera i powiedzieli, że wszystkie Renegade są takie i nie wiedzą o nikim, kto faktycznie się blokuje. (Facet przez telefon początkowo założył, że się blokuje i podszedł do samochodu w salonie i sprawdził, aby potwierdzić, że tak nie jest.)

Więc....

1. Czy istnieje część, która zamienia te plastikowe elementy w zamek? Której nie mam lub której nie zamówiłem w Jeepie?
2. Czy ktoś to naprawił?
3. Czy ktoś ma to samo, ALE z zamkiem?
4. Jakieś sugestie???
2396350409

Image

Image
 
#8 · (Edited)
Mój kolega z garażu opowiedział mi o gościu, który odwiedził go w zeszłym tygodniu. Wlał Ad-Blue do zbiornika Diesla zamiast do mniejszego zbiornika Ad-blue.

Z tego, co mi powiedział, nie jest to wskazane, ponieważ koszty napraw i robocizny były dość znaczne.

Jak o tym myślę, "poza tematem" i kolorowy mocz. Wiadomo, że płyn w niektórych świetlikach chemicznych po spożyciu zmienia kolor moczu. Zapytaj żołnierza lub dwóch, gdy są pijani i grają w gry odważysz się :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
#9 ·
Mój kolega z warsztatu opowiedział mi o gościu, który odwiedził go w zeszłym tygodniu. Wlał Ad-Blue do zbiornika Diesla zamiast do mniejszego zbiornika Ad-blue.

Z tego, co mi powiedział, nie jest to wskazane, ponieważ koszty napraw i robocizny były dość znaczne.

Kiedy o tym myślę, "poza tematem" i kolorowy mocz. Wiadomo, że płyn w niektórych świetlikach chemicznych po spożyciu zmienia kolor moczu. Zapytaj żołnierza lub dwóch, gdy są pijani i grają w gry odważysz się :ROFLMAO::ROFLMAO:
Dzięki za zdjęcie, kolego! Wydaje się, że to alternatywa dla standardowego wyposażenia, jeśli pasuje... wygląda na niestandardową robotę.

Jeśli chodzi o temat poza tematem; weszliśmy na niebezpieczny, ale czasem zabawny teren. Nie próbuj tego w domu. :)
 
#11 ·
Jeśli jesteś pewien, że możesz dokonać modyfikacji, możesz dodać zamek krzywkowy. Zrób otwór w drzwiach, dodaj szczelinę do wnętrza na zatrzask i gotowe.

Tak! Świetny pomysł... Nie miałbym nic przeciwko wierceniu tego. Całkowicie możliwe. Może najlepszym rozwiązaniem byłoby znalezienie zamka krzywkowego ze stali nierdzewnej.

ale, w utopijnym świecie... to, czego naprawdę chcę, to znaleźć część Mopar; tj. zamek i wiązkę przewodów (może ze starszego modelu) lub poprowadzić własny przewód przez wnętrze, aby móc odblokować go z "obszaru" kierowcy. Aby móc odblokować klapkę paliwa od wewnątrz dla obsługi stacji benzynowej... bez konieczności oddawania im moich kluczy...
 
#17 ·
Niezależnie od tego, co zrobisz, będzie potrzebna jakaś niestandardowa praca, aby to tam umieścić. Nic nie zostało opracowane dla tej obudowy, aby miała zamykaną nasadkę lub elektromagnetyczne/elektroniczne zwolnienie. Wątpię, żeby istniało coś, co jest po prostu "plug and play".
:unsure: Tak... Po prostu nie chcę psuć okresu gwarancyjnego. Ponieważ mój samochód jest nadal na gwarancji. To nie na temat... ale w odniesieniu do gwarancji. Co możemy, a czego nie możemy zrobić? :unsure:
 
#20 ·
@WATERNYC, Jason ma 100% racji.

Podam prosty przykład. Twój silnik uległ awarii z powodu wadliwej części zamontowanej fabrycznie 3 miesiące po zakupie nowego Jeepa. Jednak w tym czasie zmodyfikowałeś swojego Jeepa, montując blokadę klapki wlewu paliwa.

Jak blokada paliwa może wpłynąć na gwarancję silnika? Jeep interesuje się w tym momencie tylko silnikiem.

Doprowadzając do ekstremum. Kiedy bawisz się blokadą klapki wlewu paliwa i robisz katastrofalny bałagan w obszarze wlewu paliwa, a następnie silnik ulega awarii, którą można powiązać z Twoją modyfikacją. Jeep może odmówić udzielenia gwarancji, ale taki scenariusz jest wysoce nieprawdopodobny w pierwszym przypadku.

Gwarancja jest zwykle oparta na części, która uległa awarii, w przeciwnym razie wszystkie nasze Jeepy uległyby awarii, ponieważ zamontowaliśmy żarówki LED, które nie są montowane fabrycznie.

Nie bój się i zabezpiecz klapkę wlewu paliwa.
 
#21 · (Edited)
Tak, odblokowywana klapka wlewu paliwa to kolejna "funkcja" tego pojazdu, która mnie zadziwia. Bez korka wlewu paliwa, ale z plastikowym słupkiem, który zatrzaskuje klapę. DLACZEGO?? Czy nie można po prostu otworzyć klapki i odkręcić korek wlewu paliwa, jak w klapkach paliwa odwiecznych czasów? Ten plastikowy słupek ZUŻYJE SIĘ, ZEPSUJE SIĘ. Teraz musisz radzić sobie z migającym i dzwoniącym światłem na desce rozdzielczej, dopóki nie kupisz kolejnej plastikowej części. I nie będzie to prosta procedura zatrzaskowa, tylko coś w stylu: 1. Odłącz ujemny kabel akumulatora. 2. Podnieś pojazd i zdejmij lewą tylną oponę. 3. Zdejmij nadkole, pamiętaj, że klipsy zostaną zniszczone. 4. Zdejmij stary słupek za pomocą narzędzia Jeep #12345. 5. Zainstaluj nowy słupek. 6. Zainstaluj nowe klipsy, aby utrzymać nadkole. 7. Zainstaluj nadkole. 8. Zainstaluj tylne koło. 9. Podłącz ujemny kabel akumulatora. 10. Powiedz dzień dobry włoskiemu pająkowi, zamknij klapkę wlewu paliwa. 11. Odwiedź najbliższego dealera Jeepa, aby usunąć kod usterki klapki wlewu paliwa na zestawie wskaźników (nie do zresetowania przez użytkownika).

Nie rozumiem, dlaczego klapka się nie blokuje automatycznie, to funkcja, która jest standardem w pojazdach od około 40-50 lat?
 
#22 ·
Nie rozumiem, dlaczego klapka się nie blokuje automatycznie, to funkcja, która jest standardem w pojazdach od, powiedzmy, 40-50 lat?
To, co mnie dezorientuje, to dlaczego mam to w modelu brytyjskim, podczas gdy inne kraje nie mają tak prostej funkcji, której instalacja podczas produkcji musi kosztować grosze. Czy to kraj, który importuje pojazdy, decyduje o tym, co pojazd będzie miał/nie będzie miał? o_Oo_O
 
#26 ·
Więc tylko po to, żeby to posunąć do przodu....do rzeczywistego fizycznego rozwiązania. Jaki jest numer części, z którym mógłbym to zrobić? Znalazłem 68461182AA.
1. Nie jestem pewien, gdzie jest otwieracz do drzwi lub czy jest on w zestawie? Czy to inny numer części?
2. I jaki byłby najlepszy sposób na elektroniczną modyfikację?
werble........czy dealer byłby w stanie podłączyć go do obecnego systemu????

....prawdopodobnie lepiej, jeśli zrobiłbym to z ukrytym tajnym przełącznikiem ukrytym gdzieś pod logo jeepa....
 
#30 ·
68461182AA to obudowa, która jest już we wszystkich Renegade'ach. Nie jest przeznaczona do posiadania zatrzasku ani zamka. To tylko sprężynowy zatrzask wciskany i zwalniany. Ta część nie przyda się, chyba że twoja jest uszkodzona i wymaga wymiany.
Justin, Jaki jest prawidłowy numer części z zatrzaskiem?... jak w wersji z 2015 roku powyżej...
 
#29 ·
Czy mogę zapytać dlaczego? Mam nadzieję, że znajdziesz rozwiązanie, z którego będziesz zadowolony, ale gdybym miał nasadkę, którą trzeba zablokować, denerwowałoby mnie to.


Wysłane z mojego SM-G986U przy użyciu Tapatalk
Jamie, tylko po to, by zaspokoić moje osobiste OCD.
(Chociaż żeby było jasne; to, co tak naprawdę chcę zrobić, to nie zablokować go samemu, ale sprawić, by blokował się automatycznie wraz z zamkami drzwi. Więc mnie też nie będzie to denerwować)
 
#31 ·
Dla mnie wydaje się, że projekt obejmowałby o wiele więcej niż to, co nazywam "instalacją części fabrycznej B". Klapka, w obecnej postaci, wymaga od użytkownika wciśnięcia jej do wewnątrz, aby zwolnić zatrzask, a następnie ręcznego otwarcia. Zainstalowanie części B nie zakończyłoby tej czynności, więc coś innego również musiałoby zostać zmodyfikowane. Następnie pojawia się kwestia okablowania. Czy złącze jest już tam? Jeśli opieramy się na założeniu, że tak, czy komputer może być zaprogramowany tak, aby nowo zainstalowana część B zwalniała blokadę klapki w pojeździe po odblokowaniu drzwi i blokowała ją po zablokowaniu drzwi? I czy znasz dealera, który spróbuje takiego "nieautoryzowanego" programowania? Jeśli okaże się, że blokuje, ale nie odblokowuje, to BARDZO niepożądane działanie, zwłaszcza gdy wskaźnik paliwa mówi: nakarm mnie. Jasne, możesz uniknąć całego fabrycznego wyglądu i poprowadzić własny przewód i zamek magnetyczny lub coś w tym rodzaju, ponieważ wpięcie się w okablowanie CANBUS przyniesie ci tylko bóle głowy. Cholera, zainstalowanie niewłaściwego rodzaju żarówek sprawia, że ten Jeep sam się psuje i kręci w małych kółkach.

Chociaż w pełni rozumiem twoje pragnienia, osobiście uważam, że najlepiej, aby pozostało to na twojej liście życzeń i zostawić sprawy takimi, jakie są. Z uwzględnieniem wszystkich "jeśli", uważam, że po prostu nie warto.

Na zakończenie, chciałbym, żeby moja klapka się zamykała.
 
#32 ·
Moim zdaniem projekt wymagałby o wiele więcej niż zrobienie tego, co nazywam "instalacją części B z fabryki". Klapka, w obecnej postaci, wymaga od użytkownika wciśnięcia jej do wewnątrz, aby zwolnić zatrzask, a następnie ręcznego otwarcia. Zainstalowanie części B nie zakończyłoby tej czynności, więc trzeba by było zmodyfikować coś jeszcze. Następnie jest kwestia okablowania. Czy złącze jest już tam? Jeśli polegamy na założeniu, że tak jest, czy komputer może być zaprogramowany tak, aby nowo zainstalowana część B zwalniała blokadę klapki w pojeździe po odblokowaniu drzwi i blokowała ją po zablokowaniu drzwi? I czy znasz dealera, który spróbuje takiego "nieautoryzowanego" programowania? Jeśli okaże się, że blokuje, ale nie odblokowuje, to BARDZO niepożądane działanie, zwłaszcza gdy wskaźnik paliwa mówi, że ma mnie nakarmić. Jasne, możesz uniknąć całego fabrycznego wyglądu i poprowadzić własny przewód i zamek magnetyczny lub coś w tym rodzaju, ponieważ wpięcie się w okablowanie CANBUS przyniesie ci tylko bóle głowy. Cholera, zainstalowanie niewłaściwego rodzaju żarówek sprawia, że ten Jeep sam się brudzi i kręci w kółko.

Chociaż w pełni rozumiem twoje pragnienia, osobiście uważam, że najlepiej, aby pozostało to na twojej liście życzeń i zostawić sprawy takimi, jakie są. Ze wszystkimi "jeśli" w to zaangażowanymi, uważam, że po prostu nie warto.

Podsumowując, chciałbym, żeby moja klapka się zamykała.
Tak, udało ci się spisać wszystkie moje obawy! Dokładnie to miałem na myśli we wcześniejszych komentarzach dotyczących gwarancji.

W każdym razie moim "najbardziej prawdopodobnym" rozwiązaniem jest, jak powiedziałeś, znalezienie właściwych numerów części dla wspomnianej części A "drzwi" i części B "obudowy"; zignorowanie istniejącego okablowania; zainstalowanie części A i B, poprowadzenie własnego przewodu do deski rozdzielczej ze stylowym przyciskiem JEEP gdzieś i uwolnienie się od wszystkich bólów głowy.
Moje jedyne pytanie brzmi: jakie są numery części dla A i B?
 
#35 ·
Wersja sprzedawana w Ameryce Łacińskiej ma blokowaną klapkę nawet w najtańszej wersji. Zgaduję, że kradzież paliwa może być problemem w niektórych krajach? Nie przypominam sobie, żeby było coś widać po otwarciu klapki. Sprawdzę jutro. Jestem pewien, że się blokuje, ponieważ ustawiłem ją tak, aby otwierała tylko drzwi kierowcy jednym naciśnięciem przycisku na pilocie (stary pilot z 4 przyciskami, bez kluczyka) i zawsze zapominam go odblokować na stacji benzynowej i muszę nacisnąć przełącznik na drzwiach, który odblokowuje wszystkie drzwi + bagażnik i klapkę wlewu paliwa.
 
#37 ·
Wersja sprzedawana w Ameryce Łacińskiej ma blokowaną klapkę nawet w najtańszej wersji. Zgaduję, że kradzież paliwa może być problemem w niektórych krajach? Nie pamiętam, żeby coś było widać po otwarciu klapki. Sprawdzę to jutro. Jestem pewien, że się blokuje, ponieważ ustawiłem ją tak, aby otwierała tylko drzwi kierowcy jednym naciśnięciem przycisku na pilocie (stary pilot z 4 przyciskami, bez kluczyka) i zawsze zapominam go odblokować na stacji benzynowej i muszę nacisnąć przełącznik na drzwiach, który odblokowuje wszystkie drzwi + bagażnik i klapkę paliwa.
Świetnie, czekam na zdjęcia i numer części... :)
 
#44 ·
Hej! Googlowałem i chyba znalazłem.
To numer części 51964194.
Sprawdzając zdjęcia, które znalazłem w Internecie, wszystko przychodzi jako jedna jednostka, spójrz na połączenie elektryczne i ręczne pociągnięcie, które jest dostępne od wewnątrz bagażnika na wypadek awarii elektrycznego zatrzasku.
 
#45 ·
Hej! Googlowałem i chyba znalazłem.
To numer części 51964194.
Sprawdzając zdjęcia, które znalazłem w Internecie, wszystko przychodzi jako jedna jednostka, spójrz na połączenie elektryczne i ręczne pociągnięcie, które jest dostępne od wewnątrz bagażnika na wypadek awarii elektrycznego zatrzasku.

View attachment 2396350522

View attachment 2396350523

View attachment 2396350524

View attachment 2396350525


View attachment 2396350526

View attachment 2396350527

View attachment 2396350528

View attachment 2396350529
Świetna robota! Nigdy tak naprawdę nie potrzebowałem wersji z blokadą, ale fakt, że znalazłeś właściwą część, sprawia, że chcę wskoczyć w ten projekt.
 
#46 ·
@babelhoo. Podczas tankowania wczoraj i tylko po to, żeby się upewnić, że nie żartuję z samego siebie, że mój Jeep ma zamykaną pokrywę wlewu paliwa, zamknąłem Jeepa. Naciśnięcie pokrywy wlewu paliwa nie otworzyło jej. 100% zablokowane. :p:D

Na szczęście wyprzedziłeś mnie w zrobieniu krótkiego filmu, więc bardzo dziękuję za to (y)(y)(y)

Aha, a w razie gdyby nikt nie próbował otworzyć klapki wlewu paliwa od wewnątrz bagażnika Jeepa, to na pewno działa. Był na ten temat temat w zeszłym roku i próbowałem. Działa świetnie :D:D:D
 
#49 · (Edited)
AKTUALIZACJA:
Szukając w Internecie, zdałem sobie sprawę (co było tuż przede mną); konkretnie dolna, bardziej znana numer części 68255556AA. Wyszukiwanie z tym numerem części ujawnia:
2396350538
wymianę części. Myślisz, że Jeep wymienił to z jakiegoś powodu???? Wydaje się, że nowsza część nie ma elektrycznego przełącznika/siłownika? Zatem częścią zamienną jest ta część, która faktycznie znajduje się w moim pojeździe.

Myślisz, że coś się stało, o czym nie wiemy i inżynierowie to zmienili... Może to być zagrożenie pożarowe. Ale z drugiej strony... ile samochodów ma zamykane korki wlewu paliwa... to nie jest nauka o rakietach, tylko bezpiecznie uszczelnione zastosowanie.

P.S. W moim konkretnym przypadku jest cały nowy poziom... z całą sprawą Adblue i klipsem na oryginalnych zdjęciach... nikt tego nie ma, poza mną, jak się wydaje...

Dla możliwego rozwiązania (dla mnie): Kupiłbym część, którą ma @babelhoo i spróbowałbym zastąpić jego siłownik moim... wyglądają prawie tak samo.....
 
#51 ·
Cieszę się, że mogłem pomóc. To prawda, że widzę zapasy tylko na brazylijskich stronach. Znalazłem linki do tego numeru części gdzie indziej, ale bez zapasów. Nie jestem pewien, dlaczego niektóre Renegade'y są w to wyposażone na niektórych rynkach, a na innych nie. Jak powiedziałem, nie jestem pewien, czy wszystkie latynoskie Renegade'y wyprodukowane w Brazylii mają to samo wyposażenie we wszystkich dostępnych krajach (od Argentyny do Meksyku), ale wszystkie wersje sprzedawane tutaj w Argentynie mają tę funkcję, nawet najtańsza wersja FWD. Możesz sprawdzić u niektórych brazylijskich sprzedawców, czy wysyłają za granicę.
 
#53 ·
Próbowałem szukać tego w języku włoskim i hiszpańskim, i pojawiło się kilka wyników w Ebay Europe (Hiszpania w tych przykładach), wtyczka złącza zamka jest wyraźnie widoczna na 4 zdjęciu. Co dziwne, wydaje się mieć jeszcze inny numer części!


W tej drugiej ofercie wtyczka jest widoczna na 2 zdjęciu.